23 Ekim 2016 Pazar

Deniz gözlüm

Bir yanımız mavilik bir yanımız yeşillik evet sevgilimleyim deniz gibi gözleri bana bakıyordu o yeşili yeşil yapan güneşin altında.Elleri yüzümde dolaşırken söylediği tek şey '' biz hiç ayrılmayalım tamam mı '' demesi.''Kimse gülmesin senin bana güldüğün gibi, kimse dokunmasın senin bana dokunduğun gibi istemem istemiyorum sen ol yeter şu ufacık ömrümde sen ol yeter başka da bir şey istemem '' sözleri dökülürken içimde ki aşk dolup taşıyordu sığmaz olmuştu o kalbe duvarlarını yıkmak için elinden geleni yapan işçi gibi aşk vuruyordu balyoz yerine kalbimin duvarlarına..Bir kadın düşünün saçları hep sırma,gözleri hep ışıltılı dudakları sessizlik içeren bir senfoni,gülmesini hiç anlatamam.. Gülsün benim güzel sevgilim yeter ki gülsün şu hayatta mutlu olsun sevinsin,kırılmasın zorlukların karşısında bilsin arkasında sevdiği adamın olduğunu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder